2008-10-31

Wow

Idag publicerar Christina mitt inlägg på Tara´s Tonårsblogg. Ni hittar länken till höger. (Ja jag kan ju inte länka i inlägg, hur gör man?) Det är inte bara tonårsföräldrar som har glädje av hennes blogg så kolla gärna in den. ni måste ju absolut göra det idag då mitt lilla bidrag publieras. Ödmjuk, moi?? :-)

Hur som helst så ilar det i magen på mig av stolthet och ödmjukhet. Om inlägget blev bra vet jag inte men det är jag. Mina ord och mitt sätt att se på tillvaron och beskriva den. Det är det som räknas.

Nu måste jag peta i mig lite frukost, inte min favoritsyssla direkt.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ett underbart inlägg!!

Pangbruden sa...

Tack Christina.. You made my day:-)

Lotta sa...

Amie!
När du ska länka i ett inlägg, markera ordet eller meningen du ska länka, klicka på den lilla symbolen med kedja (lite rund och grön) så får du upp ett nytt litet fönster, där skriver du in url-adressen som du vill länka till och klickar på ok. Vips har du en länk i inlägget. Busenkelt!

... säger Lotta som i gengäld skulle behöva lära sig hur man skickar bilder från mobilen till bloggen *blink blink*

Pangbruden sa...

Lotta.. du är bäst!!

Pangbruden sa...

Tack lotta.. Det fungerade.. JAG KAN!!!! :-)

Lotta sa...

varsågod! trevlig helg på dig!

Pangbruden sa...

Dito..och du har hjälp med mobilblogg i ditt senaste inlägg

sofie sa...

Ett underbartoch intressant inlägg.Kram

Majsanochmalla sa...

Du är bara bäst/vackrast och klokast!

Jag går här och känner mig stolt jag med?!?!

Pok

Mallaviärjuändåtwinsbralla

✿Ewa sa...

Jag kommenterade till dig hos Christina, ett jättebra inlägg!! Tack för det! Och nu har jag hittat hit också. Jag kommer tillbaka ;).

Anonym sa...

Underbart! Vilket bra inlägg.. ! Stolt

Anonym sa...

Godmorgon!
Det där måste jag kolla upp:)Vad kul, förstår att du känner dig lite små stolt:)Ha det fint, kram lena.

Anonym sa...

Hej Ewa, välkommen till mig och tack alla för allt beröm..här sitter jag och rodnar:-)

Lena välkommen hem!