2008-10-17

Träning innan fredagskvällen startar

Träning innan fredagskvällen startar

5 kommentarer:

Monica sa...

skjut för Malla...

Anonym sa...

Jajamensan och dom satt dom jäv-na:-)

Anonym sa...

Jag skulle inte ha något i mot att få bränna av några skott:)Ha de vännen kramiz lena.

Anonym sa...

Såg att du skrev massa om curling och problem med ungar som blir curlade.. Jag blev själv väldigt omhändertagen och bortskämd när jag var liten och idag har jag insett att jag är mina föräldrar evigt tacksamma. Dom visade mig att det gick att duka fram frukost fint, att det gick att plocka undan saker, att man kunde städa fast man inte ville, att man faktiskt kan göra saker som man inte vill men ändå måste göra. Dom visade även att det går att laga mat och att det inte är så jobbigt. Ibland var jag tvungen att hjälpa till och då såg dom till att göra det till en rolig grej, så att jag skulle tycka det var roligt att göra det. Jag tror inte på att lösa problem med tjat och gnat, det gör bara saker tråkiga. Så klart är det olika från familj till familj, men jag tror inte att det bara är en björntjänst att skämma bort barnen och låta dom se hur dom kan ha det när dom blir vuxna och flytta hemifrån. Det är ganska skrämmande hur lika sina föräldrar blir då de flyttar hemifrån. Minns man det som mysigt att få frukost framdukat till sig någon gång i veckan kommer man sträva efter att låta sina barn få njuta av det också. Det är i alla fall vad jag tror..

Anonym sa...

Sladdisen.. Set låter ju jättebra och jag kan försäkra dig att min barn är mycket bortskämda. Men jag har ingen annan vuxen som hjälper mig hemma och även du måste hålla med om attt det ser märkligt ut om jag snor runt och städar, lagar mat, dukat åt dom, dukar bort från dom, plockar in allt i diskmaskinen etc och dom två 15 och snart 17 år gamla sitter i soffan med varsin laptop i näven..
Nej såna barn vill jag inte ha, ingen annan av mina vänner heller och dom vill inte vara såna.

Men bortskämda är dom, med kärlek, förståelse, tröst och j-ligt mycket pengar och prylar.. Ha en fin dag och tack för ditt inlägg. Jag tror att i slutändan blir dom flesta av oss rätt ok.