2008-10-12

Jag ryser i avsmak!

Kan inte tidningarna bara sluta att låta fru Beltran komma till tals.. Det här dravlet om att karln är oskyldig hit och dit och allt annat smäck hon häver ur sig.. Det börjar likna dokusåpa.

Han är dömd, i hovrätten. Face it! Två unga flickor har inte ändrat sin berättelse en enda gång under resan, deras tillförlitlighet har dömt honom, inget annat. Jag tror inte tjejerna hade gjort den här resan om han var oskyldig. Inse det med fru Beltran.

Jag vill inte läsa artikel efter artikel som nästan gränsar till att vi läsare ska fås att hjärntvättas om den gode Beltrans oskuld. Han är inte oskyldig, jag vill inte att folk ska manipuleras till att tro det.

Jag har inte en sekin till övers för män som ger sig på barn, inte en sekin!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är förundrad över hur denna Beltrandam är funtad. Tror hon verkligen på sin mans oskuld eller väljer hon att blunda? Hur är hon skapt? Fråga nr 2, hur är Beltranparets sexliv??? Är han våldtäktsman, som han ju faktiskt är dömd för nu, hur gillar man det då....Ja, små funderingar så här på söndagen...åter till städningen

Anonym sa...

.. ja man undrar ju.. kram gatu.. Bästaste har redan spillt ner flygkläderna:-)

Anonym sa...

En som jag känner ,var ner till chile nyss,där anser dom att han är skyldig!!
Fru Beltran ja, jag har ej ord vad jag tänker om henne.
Ha de ,kram lena.

Anonym sa...

"Spilla ner sig drottningen av alla drottningar" är hon minsann, Bästaste, på min ära!! (säger jag nöjt som inte är så dålig jag heller...). Jag vet en historia med en linneduk och rödvin och så vidare...

Anonym sa...

Jag kan allt jag med:-)..spilla ner mig alltså

Monica sa...

håller med dig jag kräks!!