2008-10-10

Partypinglan Pangis


I morgon mina vänner ska eders Pangbrud gå på lokal minsann, kanske t o m svänga sina lurviga. Ett fenomen som inte händer ofta. Jag har sällan tid numera och har jag tid så ska jag skjuta dagen därpå så då har jag plötsligt inte tid i allfall... Jag måste skaffa mig ett liv hörrni:-)

Hur som helst, dagen startar med tävling, det är å andra sidan väldigt vanligt. Ringrostig är jag då jag inte tävlat på mycket länge men då kan man ju bara gå ut på banan och ha kul. Lite Klüft´igt sådär:-)

Efteråt har klubben den traditionella utgången. Mat på lokal där hela styrelsearvodet ska bortsprättas sen vandrar vi vidare till något plejs vi för tillfället har lust på. Troligen landar vi på O´Learys.

En traditionell och mycket trevlig tillställning. KP raringen ska fiska på söndag så han får vara hemma! Moi däremot ska ta natten med storm:-)

På söndag kommer ett högt pris att betalas, jag vet, men det kommer vara värt varenda krona.

8 kommentarer:

Anonym sa...

va trevligt ;) glöm inte släcka och låsa när du går ;)Monica

Anonym sa...

Parta på nu men kom ihåg att lämna pistolen hemma! ;) För övrigt är inte Söndagen värst utan Måndagarna efter festhelger tycker jag...

Anonym sa...

Ha det så trevligt! Trevlig helg

Anonym sa...

Typ klubbhopping? ;)

Anonym sa...

Hoppning? Vi är skyttar här hoppas inget:-)

Mattias.. Jag lovar..Pangarna kommer vara väl inlåsta!!!

Malte sa...

Skippa skaldjur det ska jag göra.

Anonym sa...

Du har lite glitter hos mig kram lena.

Anonym sa...

Ha det så kul, det var längesedan du var ute på lokal. Själv ska jag enbart vara hemma