2008-10-12

Godmoooorning bloggvärlden!

Här raderas inga bilder inte:-)

Men det är ju tur man bara går ut en gång om året för det här kommer att bli en mycket lång dag:-) Jag har varit piggare kan jag säga:-)

Först åt vi gott, lammfilé på spett för min del, vi drack rödvin och avslutade med Irish coffee. Därefter blev det O´learys och öl med jägermeister! Min dumma jävel:-) Herrarna bjuder alltid oss damer på drinkar.. så även i går, jag drack inte ur allt och när klockan var runt 00.30 var jag trött och ville hem. Eftersom herrarna i min klubb är riktiga gentlemän, följde ett par av dom mig snällt till bussen:-)

Så till saken: Blev jag allt för berusad? Japp!

Flirtade jag? Lagom anständigt som bilderna visar:-)

Dansade jag på bordet? Nope, jag är ingen ungdom längre:-)

KP raringen har fått alla bilder sms´ade till sig inatt.. Han som skulle upp kl 06.00 i morse, hämnden kom då.. Det ena sms´et efter det andra har ramlat in nu på morgnen:-)

De här raringarna är våra vänner och som alltid hade vi en riktigt rolig kväll med mycket prat mat dryck och skratt precis som det ska vara...

..Men som sagt det här kommer att bli en lång dag..

:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade hur kul som helst i natt när jag följde dig hehe:)Man ska väl släppa loss dom gånger man är ute:)Fin fina, bilder kramiz lena.

Anonym sa...

Tack Lena:-) Det har varit mindre kul idag... men som sagt.. det är ju inte så ofta:-)

Monica sa...

hehehe jag tyckte också det var kul och få följa med ;)

Anonym sa...

Jag sa ju åt er att gå och lägga er :-) Ni är två suveräna brudar!!!! :-) Glad att jag träffat på er här i bloggvärlden Kram