2008-10-18

Dagens


Vad rätt jag fick. Halv tio i går kväll sov jag sockersött:-) Huruvida KP tittade på sporten eller inte har jag ingen aning om. Det jag vet däremot är att han snarkade som en mistlur kl 03.00 i natt. Jag knuffade och buffade under en timmes tid men inget hjälpte.

Just precis där och då önskade jag för en kort sekund att jag fortfarande hade lock för örat.

Men det gick över:-)

Nu ska vi sätta lite fart och fara ut till skjutbanan, vi är nybörjarinstruktörer idag.Efteråt styr vi kosan mot Lidköping. Skomakaren med man ska besökas. Man får ju vänner över hela Sverige när man far runt på tävlingar varje helg och det är ett av dom stora värdena med min sport. Skomakaren med man tillhör numera våra bästa vänner, hon och jag pratar i telefon flera gånger i veckan och hon anförtros allt möjligt som jag inte skriver i bloggen. Ni vet när jag är trött, ledsen, arg eller orolig över något. Allt det där som jag kan såra någon annan med om jag skriver det här, jag tror ju på bloggvarsamhet.

Hur som helst mina vänner från när och fjärran. Önskar er en finfin lördag!

På bilden ser ni oss stå och tjattra i ett regnigt Sunne för ett par år sedan. I Sunne regnar det jämt! Åtminstone när jag varit där:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har varit i Sunne en gång när det inte regnade. HA HA!