2008-12-12

Utmaning och julgodis

Blev utmanad av min bloggis Eko och varför inte. Problemet dock är att jag inte önskar mig särskilt mycket, jag har det mesta i flerfaldig upplaga (Hittade en oöppnad elektrisk ångkokare i källaren häromdagen som jag vunnit någon gång) KP raringen har även han huset fullt så det kommer att bli en rejäl loppis den dagen vi får tummen ur och slår ihop våra hem.

Men några småsaker ska jag väl kunna komma på iallafall.

3 hårda paket du önskar:

* Ett nytt Mineglas, jag har slagit sönder ett i min samling.
* En bok, hyllorna bågnar av böcker som jag redan läst ut:-(
* En ny necessär (eller går det under mjuka klappar tro..?)

3 mjuka klappar:

* Nya slalomhandskar
* En pyjamas, kan ha hur många som helst att såsa runt i.
* En till mössa, jag är vinterfixerad och älskar mössor.

3 viktiga klappar:

* Att varslen slutar ramla in i länet, det är tufft häromkring.
* Att ingen ska behöva förolyckas under julhelgen (eller någon annan helg)
* Snö snö och massor av snö!

Jag sänder den vidare till den som så önskar och vill anta utmaningen. Kanske får den er att komma på vad ni egentligen vill ha:-)

F.ö har jag varit supermamma i eftermiddag och kokat både knäck och gjort glöggtryffel med dottern. Ni vet när f-n blir gammal....:-)

Dottern ja, hon steg upp 05.20 i morse och har lussat sen dess. Dom är ju proffs på luciatåg och tjänar massor de här dagarna. Till den klassen slipper man baka i allafall:-)

Fin kväll alla!

1 kommentar:

Majsanochmalla sa...

I löööööv elektriska manikar! Garageutförsäljning? Jag kommer som ett skott!

Pok

Mallabofors?vilketpangmålbralla