2008-12-05

Hungriga


Se där då fungerar mobilbloggandet igen då. Inga mera fyrkanter hoppas jag. Bilden visar hungriga akvariefiskar, ivrigt väntande på mat när man kommer hem. Märkliga små djur det där:-)

Oxford street vandrade jag fram och tillbaka i jakt på något att sätta på mig, utan resultat!

Så går jag in på Lindex i Hallsberg och där hänger mängder med kläder som intresserar. En ny snygg paysleymönstrad festtunika fick snällt följa med hem. Jag ska ju på galej i afton.

Jag tror inte Lindex i Hallsberg är som vanliga butiker. Jag tror de har ett eget litet sortiment. Endast för oss som dristar oss till att handla där.

Vi som ratar Streetan i London.

:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vandrar in och ut i butiker..för jag vill köpa något. Det brukar kännas så bra efter ett bra köp ;). Men det finns inget som ropar -Ewa kom!! Kanske för att jag behöver gå ner i vikt..kanske för att jag inte är ensammen ute utan tillsammans med massor av julshopare? En personlig shoper vill jag ha. Haha!
Ën fin kväll önskar jag dig!
Ewa

Pangbruden sa...

Gå till Lindex i Hallsberg:-) Fin kväll du med

sofie sa...

Vill se bild på den,vill se bild på den:-)Kram o hoppas ni får roligt i kväll.