2008-12-19

Lite om mig..

Ibland kommer listlusten över mig och när jag fann denna enkla hos Será kunde jag inte hålla fingrarna borta. Kopiera den gärna fritt.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Jag har vant mig..men nöjd.. njae:-)

2. Saknar du något i ditt liv?
Nej tvärtom så tycker jag nog att jag är begåvad med det mesta.

3. Sommar eller vinter?
Vinter om det finns snö.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
Allt, det var ju han med det största H´et. Det borde jag ha fattat redan för 20 år sen min klant:-)

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Jag har alltid tyckt om det jag fått från barnen, dom klapparna har varit hjärtevarma.

6. Påverkas du av media, och alla s.k ideal?
Det gör jag säkert i högre grad än vad jag vill erkänna.. tyvärr

7. Var i världen skulle du helst vilja leva?
Här med min familj... möjligen hos KP då på andra sidan stan:-)

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja tyvärr!

9. Hur många barn vill du ha?
Dom jag har räcker och blir över:-)

10. Har du återkommande drömmar?
Ja, jobbiga drömmar där jag försöker ringa någon men gör fel hela tiden när jag ska knappa in numret.. Analys på det någon?

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Nu lär jag väl äta julmat resten av året men annars kålpudding!

12. Märkeskläder eller inte?
Både och, beror på vad dom ska användas till och hur dom ser ut:-) Men en äkta Armani lär nog aldrig komma in i detta hus. För dom pengarna får man mycket ammo:-)

13. Var ska du/ni fira jul?
Hemma, rena rama "Tomten är far till alla barnen" jul:-)

14. Har du ett nyårslöfte?
Nej men varje år ägnar jag en stund åt året som varit och vad som komma skall. En liten stund i eftertanke för mig själv runt 12 slaget..

15. Vad har du för planer för dagen?
Har jobbat och handlat och så smått börjat julplocka lite. Känns skönt att ha massa tid innan julen tar vid:-)

Nu ska ni i allfall få en fin kväll.

Inga kommentarer: