2008-12-14

Nej jag är inte dum i huvudet.. vad tror ni egentligen?

Nej jag går inte till jobbet med feber, det skulle jag inte ens orka. Jag går inte heller om jag är riktigt dålig. Problemet med denna vecka är att vuxenstuderande måste ha sina avklarade betyg inrapporterade till CSN, det är en process i sig. Får inte CSN det så får dom problem, stora ekonomiska problem. Det utsätter jag inte andra människor för så det ska till en del innan jag stannar hemma.

Men har jag feber, ja då får chefen sätta in en vikarie.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Vila mig i form!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fru P tror inte du e dum i huvudet!

Monica sa...

kry på dig ,min vän och jag tror absolut inte du är dum i huvudet , vem säger det ?

Anonym sa...

Hej Pangis, du har ett pris att hämta på min blogg!

Anonym sa...

Nu är jag lugn igen. Jag visste väl att det var feberyra i går. Vila och en massa grönt te är min ordination.
Krya på dig.