2008-12-15

Måndagmorgon

Den här Quickhistorien finner jag så märklig och obehaglig att jag inte ens har lust att sätta mig in i den.

Stackars föräldrar som inte får frid någon gång och kan sörja sina mördade barn i trygg förvissning om att mördaren är inspärrad. Nu vet dom ju inte, var det han eller var det inte.

Som den lojale arbetstagare jag är vakande jag och var i stort sett återställd. Bara att tacka och ta emot för i afton ska vackra dottern och ajg dels fara till IKEA och shoppa säng till henne men vi ska även köpa en riktigt fin julklänning. Ni vet en sån där i siden och sammet. En röd glansig liten sak.

Sen blir hon vackraste smällkaramellen den här julen. Sådär vacker som man bara kan vara när man är 15 år.

:-)

Fin dag alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där mannen är verkligen skum.
Ikea,dit ska jag under veckan och fixa ett presentkort som dottern och hennes familj får i julklapp. Jag trodde att jag köpt den sista klappen under helgen, men men.
Härligt med glitter och sammet klänning, kan tro att hon blir så fin:)Ha det fint, kram lena.

Anonym sa...

Usch!
Jag håller med dig!
Kan tycka att han är knäpp nog för att vara inlåst....

Miasomintevillmötahonom