2008-12-16

Anonym gåva

I mitt postfack på jobbet låg en gåva för en stund sedan. Från anonyma klubben.

Anonyma klubben känner mig nog väldigt väl för gåvan var en bok. "Stinas möten" av Stina Dabrowski. En bok som jag med glädje kommer att läsa.

Det mest spännande var att när man vänder på lappen från anonyma klubben står det: "När du läst den skänk den vidare"

Det var en riktigt fin överraskning som gjorde mig mycket glad. För gåvan kommer att glädja fler efter mig.

Tack för det ni anonyma som dragit igång detta:-)

6 kommentarer:

Monica sa...

men vilken rolig ide;:)

Anonym sa...

Anonyma klubben läste jag om för flera år sedan och att göra någon glad på det sättet som du fick känna av det är klubbens mening.
Tror att det var Lou Rossling som jag hörde det från.
Jättekram och ha goläsning!
Ewa

Anonym sa...

Visst är det fantastiskt.. Kram till er

Majsanochmalla sa...

Wow... Böcker vet jag ju att du gillar, Stina gillar jag...

Pok

Mallaingentinbralla

vivan sa...

Vilken fin ide..tror att jag köper den!
Har redan en bok som jag vill ge bort....
Skall man skriva något inne i boken? tex var den kommer ifrån från början?
Tycker det låter jättespännande, vi är många på mitt jobb som läser och lånar böcker av varandra.
kram!

Anonym sa...

Vivan.. I min bok stog det på en lapp hälsningar från anonyma klubben när du läst den sänd den vidare..:-)