2008-12-28

Bla bla bla

I två dagar var jag mätt! Två dagar!

Tack o lov att den här julen är över för den här gången. Jag har verkligen såsat ihop mig totalt. Mat, dryck och sena nätter. Sen sover jag på morgonen likt en tonåring. Nej nu är det dags att kavla upp armarna och bli som folk igen. Arbetsdag i morgon men sen är jag ledig i 8 dagar till.

Vi far till Sälen för nyårsfirande på tisdagkväll. Skidåkning, god mat och finfina vänner står på programmet. Eftersom det är år två vi är där så kan man väl benämna det som en tradition. Eller?

Bla bla bla bla.

Jag har inte ens något vettigt att skriva. Jag är ju värre än när jag gick omkring i min såsisga amningskoma för tusen år sen.

Fin dag alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen mig själv i det du skriver min vän!!
Man har vänt totalt på sitt normala beteende.
Om du visste vad avis jag är att höra att ni ska till sälen!!
Här blir det nog en tur till Kungsberget för lite åkning när jag blivit bättre i förkylningen.
Jag jobbar oxå i morgon!!
I nyår har jag lovat vid ett svagt tillfälle att vara barnvakt!!
Ha en fin dag,kram lena.

sofie sa...

Hoppas att ni får roligt.Attt du inte tog ledigt i morgon oxå.Kram

Anonym sa...

Skönt det låter med sälen. Javisst är det en tradition! Njut!
Kram
Ewa