2008-12-20

Tur i lotteri

Det började ganska knackigt men ju längre jag höll på desto bättre blev det, De sista två serierna gick riktigt bra, sköt t o m bättre än KP på allra sista:-)

Hur som helst så blev jag tvåa i damklassen och fick mig en julost:-)

KP hade dagens högsta resultat så en färdigkokt 3-kilosskinka hamnade hos familjen Pang.

Därefter vidtog lotteriet och gissa vem som vann fösta pris, jo eders Pangbrud. Förvånande då jag i vanliga fall har mer tur i kärlek. Nu var ju både osten och skinkan bärgade så jag ratade dom och tog mig ett paket kaffe i stället:-)

Vinsterna fortsatte sen att ramla in, en hel kasse full av mat, godsaker, hycinter och julkulor har jag med mig hem.

Ingen dålig avslutning på skytteåret:-)

1 kommentar:

sofie sa...

Ett stort grattis,hoppas att även kvällen blir kul.Kram