2008-12-05

Kan det bli bättre?

Jag gillar två sporter mer än andra. Jag är iofs tämligen intressad av det mesta inom sportvärlden bortsett från fotboll och ishockey då, det överlåter jag med glädje åt andra. Men två sporter har en särskild plats i mitt Pangishjärta. Skytte och skidåkning. När man sen parar ihop dessa två delikata idrotter och skapar skidskytte ja då är min lycka gjord.

Därför vaknar jag upp med ett leende på läpparna när jag konstaterar Helena Jonssons triumf i skidskyttespåret i gårkväll.

Den här vintern blir spännande, lika spännande som på Forsbergs tid hoppas jag:-)

Helgen kommer att tillbringas i ett vintersportparadis, Sälen. Dock står inte skidåkande på programmet men att insupa lite fjälluft och bese den vackra vita snön är inte helt fel heller. Vi ska köra upp sängar åt Bästaste så vi kan sova gott när vi firar den numera traditionella nyårsafton bland backar, afterski och våffelstugor.

Men först lite tjejglögg hemma hos Gatuflickan.

Fin fredag alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer majsan har dom :)
Monica