2008-12-12

Min knöl

Sist jag var iväg till doktorn med mitt krånglande öra hittade man en knöl på lymkörteln. Jag skulle kolla den, avvakta en månad och sen höra av mig till min VC.

Det har jag inte gjort.

Men häromdagen kom en kallelse till en doktor på vårdcentrtalen ändå. Varför vet jag inte. Det är inte första gången jag erhåller en dylik service. Dom brukar helt enkelt höra av sig till mig med jämna mellanrum och erbjuda tid för besök. Olika falla ödets lott, jag har vänner som inte ens kommer fram i telefonkön. Men när det kommer till vårdcentralen ja då behandlas jag som en drottning:-)

Nu kan jag ju passa på att ta upp mitt problem med knölen, och nej nu menar jag inte KP:-)

Knölen har växt förstår ni, och det är ju inte bra. Det tyder på en infektion någonstans, något är inte helt som det ska.

Men jag mår bra och det är ju huvudsaken:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hörredu!!!

Ta nu och se till att knölen blir borttagen

MiaFiasombryrsigomPangbrudar!

Monica sa...

kolla!!!