2008-12-11

Party KP

KP raringen ska på den årliga julfesten med jobbet i morgon. Han ska inte stanna länge det orkar han inte och vi ska ju upp tidigt på lördag och fara på julbord med mor och far. Så nej sen blir han definitivt inte och det blir lungt med partajande med. Jag kanske kan hämta honom i stan?

Jo jo my ass!

Exakt så lät det förra året och året dessförinnan med:-) Jag blir inte sen och ska inte dricka särskilt mycket innebär att en synnerligen glad och lätt vinglig KP ringer hem tidigast klockan 02.00 på natten och vill ha skjuts hem. Det blir några nattliga mil det:-)

Vis av erfarenhet har han i år fått besked om att visst jag hämtar honom om han vill hem innan kl 23.00. Vill han partaja längre får han ta nattbussen som vi andra.

Någon måtta på servicen får det väl vara.

:-)

9 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Men vaf*n!
Karln måste väl få chansen att skälla lite på cheferna?
Hem redan 2300!
Då blir det inte mycket sagt!

Pangbruden sa...

Han får gärna stanna ute men inte fan tar jag bilen in till stan för att hämta mitt i natten.. Det går ju bussar:-)

Pangbruden sa...

Dom startar kl 2 på eftermiddagen btw så nog sjutton hinner han

Monica sa...

stakkarn ja jag sklle hämte men i te min sambo, har han lagt seg så har !
Men deromotgillar han att bli hämtat..

Anonym sa...

Jag skulle aldrig hämta mitt i natten om det gick bussar.
Tycker att du tänker helt rätt my friend:)Kram lena.

Anonym sa...

Hejsan! Tittar in här...
Det är många julfester nu.
Min gubbe har också fest med jobbet i morgon.

Flunkbuster sa...

Hur gick det?
När kom han hem?

Anonym sa...

Han har inte åkt än.. Det är ikväll:-)

Majsanochmalla sa...

Ett annat tips! Han kan vara nykter! ;-)

Pok

Mallaärmessnällochhämtarbralla