2008-10-07

Afton i Pangis värld

KP raringen har kört stenhårt med mig i flera timmar. Efter en god kvällsallad med korv och kikärtor ska jag däcka framför DVD´n. Köpte en film, det gör jag sannerligen inte ofta men nu gick en del av köpesumman till Rosa Bandet och då är det en annan sak.

Filmen om Elisabet den första, ni vet Henry den åttondes rödhåriga dotter. Har läst en del böcker om henne och vill få se det jag i tanken redan upplevt. Vissa böcker ger den lusten.

Vi tänkte ta oss en Towerntur i London också så det är bäst att förbereda sig:-)

4 kommentarer:

Monica sa...

hoppas filmen var bra !
Va menar du kört stenhårt med dug?? hehe

Anonym sa...

Gå på the Sanctuary! vet inte adress eller nåt, men det är ett fantastiskt spa, enbart för kvinnor, inne i centrala London. Ovanför poolen finns en gunga som man kan svinga sig i ;O
Bra behandlingar, lugnt och rofullt, god mat.

Anonym sa...

Den filmen är toppenbra tycker jag, hoppas du delar den åsikten

Anonym sa...

Nu har vi sett del ett.. två discar på DVD´n och den är suverän hittills..


Ja du monica;-)

Bitte.. Tack för tips!