2008-06-28

Väntar på att få gå ut

Väntar på att få gå ut

4 kommentarer:

Unknown sa...

lyckta till ;) hoppas armen inte blir verre ajabaja!! *kram* Monica

Anonym sa...

Jag och Jansson väntar också på att få gå ut. Men gå ut och gå istället för att skjuta. Vi ska ju tävla i Semesterloppet idag. Mitt livs första idrottstävling! Vi ska ta det lugnt, strosa oss genom milen. Men i kväll blir det skjuta av - eller rättare sagt: vi kommer att skjuta ut oss på efterfesten.

Anonym sa...

Jag ska också gå ut. Ska ta ner staketet i Liselottes hästhage.

Anonym sa...

Jag ska också snart gå ut, jag ska gå å ordna med Roberts 40årspaket för nu är maten jag ska ha med klart...kanske säger din arm att du ska vila lite nu och istället hälsa på din vän i Hallonbergen, lycka till i alla fall och ha så kul emd skjut och annat! Vet du AMie! Du är en av de mest generösa människor jag känner - hur du kan ösa ur dig komlimanger - du är fantastisk! Kraaaaaaaaam //Vän V