2008-06-21

Gissa vilka som vinner.

Gissa vilka som vinner.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, inte kan det väl vara den som vet mest. TP är ju bara tur att hamna på färger som man inte har varit på tidigare.

Anonym sa...

jajajajajaj Kartongen höll iallfall

Anonym sa...

Åjaa, mitt lag kunde svara på flest frågor. det var bara det att vi ite fick nån färgplupp vid rätt svar.

Pangbruden sa...

Vinst är alltid vinst!!!!

Anonym sa...

åhhh shit Amie är du en sån där jobbig tävlingsmänniska - det hade jag glömt! Jag är mer som din bästaste en sån som är glad åt att svara rätt på många frågor, oavsett vinst eller inte, glänsa är trevligare än vinna. Har ni prövat spela NE? Svårare i början, men man vänjer sig och det bli kul! Midsommarkrans/kram från Victoria

Anonym sa...

Snälla victoria.. Tro inte annat än att bästaste är en drivn vinstmaskin..

Anonym sa...

Vinstmaskin JAAG!!! Jag vann inte ens en chokladkaka vid midsommarstången. Jag vill minnas att du och liten Tass tömde halva lagret vid chokladhjulet

Anonym sa...

Har man tur så har man