2008-06-11

Min fina kille

Måhända han beter sig berdövligt ibland men vilken kille jag har. Fina betyg..läs 6 MVG.. självklart i bild och syslöjd där han återigen kammade hem s.k Academic Awards:-) Nu or han iväg med kompisarna får väl se om han dyker upp ikväll. Jag är inte orolig at de ska festa eller något, den traditionen har eom inte tack o lov:-)

Avslutningen är oerhört pampig och de var så stiliga i sina dräkter och hattar. Jag bölade massor, hans pappa med:-) Men vilken tid det tar, trodde aldrig hjag skulle ta mig till jobbet. Liten tass har också haft avslutningidag men tyvärr krockade det, i morgon dottern men sen har vi äntligen lite sommarlov i familjen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tjusigt och högtidligt värre, jag såg det ju förra året. Kul att han fick academic awards, han är riktigt konstnärlig tydligen! Vad månne bliva?

Flunkbuster sa...

Jag har fått nackspärr!

Mellan Vassen Och Land sa...

Jag undrar också varför din kille (och alla nadra på bilden) ligger ned... :-)

Anonym sa...

Jag vet inte.. min mobil vill inte blogga in dom rätt.. Men ni är säkert jättefina när ni lägger huvudet lite rart på sne´:-)

Flunkbuster sa...

Håller du kanske mobilen fel när du tar bilderna eller är det något med någon bildinställning månne?
Eller SBS kanske? ;)

Anonym sa...

du har rätt flunken jag har hållit bilderna eller tagit dom snett.. I enlighet med hur man skulle göra med den förra mobilen.. alltid lär man sig ngt nytt

Mellan Vassen Och Land sa...

Ja men det torde vara enkelt åtgärdat pangis, bara du får in bilderna på dinhårddisk så är det ju bara att rotera dem med förgranskningsverktyget.
Tills dess får de väl ha sina huvuden på sné.

Anonym sa...

Guuud va jobbigt vassen:-)