2008-06-27

Skyttehelg.. hade vi tänkt

För att trösta mig far KP och jag upp till Dalarna i helgen. Vi ska återigen bo i snälla Bästastes familjs hus i Sälen och passa på att skjuta både lördag och söndag. Åtminstone är det vad vi planerat. Tävling i Finnskogen på lördag och i Lima på söndag. 2 varv varje dag och i Lima är det 10 stationer. Ni fattar va? Jag får nog avstå en del. Visserligen är spikmattan ypperlig men får jag en Cortisonspruta idag måste jag hålla armen lugn.

Sköt en allsvenska i går och det var knappt det fungerade. Ingen kraft i armen och efter en stund gjorde det så ont att kallsvetten bröt fram. Jag är envis som synden men ingen komplett idiot så att skjuta 4 varv verkar just nu lite väl häftigt. 4 varv varav två är på 10 stationer det gör 216 skott.. visserligen snabbskytte men ändock.

Jag kanske får gå bredvid och heja på KP, vara kuttersmycke eller maskot:-)

Men som min ex svåger alltid sa.. Time will show. Mobilbloggsbilder blir det i allafall så håll ögonen öppna.

Inga kommentarer: