2008-06-26

Here we go again


Födelsedagsbarnet med en praktaborre på över 1kg!

Nu går det inte längre, armen värker så jag nästan blir på dåligt humör. Varenda led är inflammerad. Ingen återvändo finns, dags för Cortisonspruta. I morgon 14.00 och sjukgymnast på måndag. Måtte det hjälpa jag ska ju till SM och nu i helgen ska KP och jag minisemestra i Dalarna med 2 dagars finslipning. Dvs tävling både lördag och söndag. I kväll ska jag skjuta allsvenskan i Standardpistol. Jag har inte tid att ha en inflammerad arm.

Nej det är inte skyttet som har orsakat detta. Det är mitt jobb. Jag arbetar uteslutande vid en dator och med jämna mellanrum, när jag har mycket att göra, så blir det såhär. Har det en gång börjat krångla så fortsätter det. Jag har ett elektriskt skrivbord som jag kan höja och sänka, bra stol, mousetrapper och allt möjligt men det hjälper inte alltid. Däremot så går det ju ut över mitt skytte och det är jag måttligt intresserad av.

Roligare då är att ikväll efter allsvenskan ska liten Tass firas. 9 år blir han minsann, ingen liten ettaglugg längre:-) Paket är inköpta och farmor bakar tårta. Finemang!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har lidit av en inflammation i höger handled ända sedan jag kom in i puberteten. Märkligt...

Anonym sa...

I ditt fall kanske inte cortison är vad du behöver...

Anonym sa...

byt hand!