2008-06-16

skulderspärr

Jag måste ha sovit som en vanskapt inatt. För jag vaknade med kraftig värk i högra skuldran, den har liksom låst sig. Kan man säga skulderspärr (jmfr nackspärr)? Det visade sig tydligt på resultaten av sista omgången i Örebro serien. Dåligt skytte men jag slutde som totaltvåa i damklassen. Nu säger egentligen inte det så mycket eftersom vi inte är så många damer:-)

Hur som heslt så ska jag nu ta och be kära pojkvännen om lite smörj. Flytande värktablett ska smörjas in på ryggen.

10 arbetsdagar kvar till semestern..

9 kommentarer:

Vedhuggaren sa...

Jag var till skjutbanan ikväll, sköt 60 skott och resultatet; 507 poäng ... nu tröstar jag mig med lite "röd" mjölk :)

Pangbruden sa...

Skulderspärr du med kanske?

Vedhuggaren sa...

Nä, det är psykologiskt. Beror bl.a. på tre trotsiga ungar som ska styras upp dagligen.

Pangbruden sa...

ja, alla störiga moment runt omkring stör alltid skyttet. Kan vara allt från kids till stress på jobbet eller att man blir hungrig..

Anonym sa...

stakkars bara 10 dagar kvar ;( själv går man på ferie 21 juli ;o

Anonym sa...

Gör min sista dag i morgon...

Buzan sa...

har nog en 4 veckor kvar och då får jag bara 2 ynka veckor.. men det får man vara glad för..nästa år har jag 6... 6veckors semester alltså ;)

Anonym sa...

Magnus: du leder ledighetsligan..

Anonym sa...

Själv arbetar jag hela sju dagar till och sen är jag ledig i fyra månader. Fast ledig o ledig vet jag inte. Pappaledig vilket inte är riktigt samma sak men underbart ska det bli även om det nog kommer bli jobbigare på sitt sätt än att jobba *ler*