2008-06-19

Behaglig dag

Har haft en skrotardag. I lugn och ro har jag småputsat och fejat här hemma blandat med lite mat, lite blogg och lite läsning. Vi avstyrde allsvenskaskyttet för min arm håller inte riktigt. Vi har två veckor på oss att skjuta en omgång så det finns gott om tid. KP rackaren fiskar som vanligt;-) Tävling, Gösnatt..någonstans norrut.

Inget revolutionerande har hänt idag, ids inte ens bekymra mig över att vi åkte ur EM. På något vis är den här loja känslan behaglig. Stressfri och avslappnande eller skulle jag skriva avväpnande

Det blir värre på måndag, kommunen som går ur förbundet har haft för bråttom och varit klåfingriga så hela min databas som är kopplad dit är försvunnen. Och den fick dom inte röra förräns 1 juli. Klåpare! Någon måste leta rätt på den för den innehåller dokument som jag inte klarar mig utan.

Jo förresten det gör jag egentligen. Det är bara ett jobb och om någon schabblar till det så inte sjutton är det mitt bekymmer. Säger som dottern skulle gjort.. orka bry sig:-)

Vad skönt jag har det just nu...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad midsommar kära Pangis. Imorrn vinkar jag när vi passerar din stad. Vi drar ju till mamma i Charleswood.

P o K /fru P

Anonym sa...

Jag vinkar tillbaka min vän! Ha en trevlig midsommar! POK

Anonym sa...

Hade ett liknande bekymmer på jobbet när vi bytte ut vår server. Eftersom jag har lärt mig jobbet den hårda skolan klarade jag mig. Men alla andra som inte hade det var på mig hela tiden för att räkna om alla värden som annars sköts automatiskt efter alla mallar som jag har gjort, det var jobbigt.