2008-06-18

Samtal från USA

Tittade till telefonen.. ett missat samtal. Självfallet hade dottern ringt och jag inte hört telefonen. Ringde upp och vad härligt det var att prata med dom igen:-) I dag skulle de bese Redwood träd men hade inte hittat någon parkering. En lite besvikelse hördes allt. Busan ville även köpa sig en I-phone som är oerhört mycket billigare i USA, troligen var hon i klinch med sin far om det så nu handlade hon ingenting:-) Alcatraz hade varit en besvikelse för sonen, nedgånget och slitet man fick bara se en begränsad plats. De åt mest snabbmat..Något som åtminstone dottern inte är någon älskare av, de är inte vana helt enkelt.

Tråkigt å deras vägnar men svartsjukemamman i mig mår rätt så bra.. ;-)

Nu vet jag iofs att resan kommer att bli bättre än såhär. I morgon ska de till Yosemite. Jag kollade in den parken på nätet och det verkade fantastiskt. Och det unnar jag dom verkligen hela högen.. men...som sagt...

... tralallalallala;-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

å va härligt att dom ringde ;) hur länge skulle dom vara där sa du , jag har glömt *förlåt*//monica

Anonym sa...

Skadeglädjen är den sanna glädjen!!Ibland måste man få tycka det.

Anonym sa...

Fjärdedelen ondska i mig talade för en liten stund;-) Dom är borta i 16 dgr..

Anonym sa...

Oj... 16 dagar. Varit borta sålänge tidigare? /Frippo

Anonym sa...

Amen Pangis, kom igeeen nu. Inte vara så...

Anonym sa...

Alcatraz har varit en besvikelse för många, speciellt för de som en gång satt inspärrade där.

Anonym sa...

Hahahaha, du e rolig du....

Skönt dom hörde av sig!

Kram o trevlig midsommar // Ninis

Anonym sa...

Nej dom har aldrig varit borta så länge från mig!.. Klart jag är lite sotis..dom upplever massa roligt och jag står utanför:-( Men egentligen vill jag ju att de ska ha det underbart....eller..;-)

Nickedockans blogg sa...

Du vore ingen hel människa om du inte hade alla delarna av känsloregistret i dig gumman, och just det att du gör det talbart gör att du inte blir hämmad av de känslorna. Det är vuxet, moget och klokt att kunna titta på alla motstridiga känslor som rymms i en kropp .. jag vet hur det känns ....kram