2008-06-25

Bla bla bla

Jag har ett par rejäla doningar till kängor. Perfekta att skjuta i sommartid. Dom är inte så höga räcker knappt över ankeln. Ofodrade men gjorda i rejält läder och gummi. Förra året i Sunne blev dom så totalindränkta av leran att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med dom. således satte jag dom på tork. Och där har dom fått stå i knappt ett års tid nu. I går hämtade jag upp dom knackade av den intorkade leran och borstade av dom. Vips så var dom som nya igen:-)

Nu tror jag att det är dags att jag tar och spottar upp tillvaron lite, det ena tråkiga inlägget efter det andra verkar avlösa sig här i bloggen. När jag läser tycker jag att mitt liv verkar oerhört vardagligt numera. Jobba, städa lite, skjuta lite, ungar, betala räkningar, sova.....

..och värst av allt är betala räkningar...

9 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Nu är det ju så finurligt gjort här i cyberrymden att man Måste inte skriva kvalitativa inlägg vareviga gång man publicerar något.
Vill man endast hålla klass på sina blogginlägg så finns risken att det blev väldigt sällan man hade något intressant att skriva om.
- Men man vill ju behålla "kundkretsen", och därför blir det att man presterar en del "meningslösa" inlägg ibland.
Men det har nog både dina och mina bloggläsare överseende med.
Jag tycker det är lite av charmen med bloggeriet att man publicerar sådant som kanske egentligen inte angår andra.
Det är väl kanske ett led i den mänskliga helningsprocessen?
Hälsar...

Pangbruden sa...

Tack Flunken! Dom orden behövde jag!

Unknown sa...

Räkningar är sååå tråkigt jag brukar lägga in dom direkt när dom dimper ned i lådan !
Så kan jag låtsas som ínget sen , *orka* sitte med dom samma dag man har fått "bidrag" Monica

Anonym sa...

Först såg jag inte kommatecknet efter det andra lite. Det blev så hemstk att jag var tvungen attt läsa om meningen. Då hittade jag kommatecknet och blev genast lugnare. Men tänkom du hade glömt det kommatecknet, då hade FRA kommit instormande med dragna vapen... ;-)

Anonym sa...

Va? vad har du för kängor? mina har inte hämtat sig än!

Anonym sa...

Danska..

Anonym sa...

ja jag talar för både mig och mina kängor när jag säger.... AVUNDSJUK!
Hur blev det så här????? jag vill oxå åka... (sur)
MEN! nästa år ska alla gäddor åka! sådeså!

Anonym sa...

Jag ska boka in en lerinpackning direkt.

Pangbruden sa...

Magnus ja du bor ju i närheten