2008-06-10

Om ditt och datt och fotbolls EM

Dagens jättenyhet är tydligen att C Perelli ska skiljas....öööhhh...och.. vem bryr sig??? Jisses!

Nästa stora rubrik är vår match mot Grekland ikväll. Jag tycker fotbolls EM är helt ok, jag hänger med hyfsat och tittar på många matcher, i synnerhet när kvalomgångarna är över och slutspelet drar igång. Men jag skrattar lite år svenska sportjournalisters övertro på vårt landslag. märkligt hur många guld vi tagit genom åren..INNAN.. turneringarna har dragit igång:-)

F.ö händer det saker som kommer innebära "change of plans", tack och lov är jag bara indirekt drabbad...men ändock.. mer om detta i ett annat inlägg.

Och nu över till eftermiddagens fikapaus

4 kommentarer:

Anonym sa...

Faktum: jag tycker att Perellis ev skilsmässa och fotbolls-Em är lika intressanta. det vill säga inte alls :-)

Anonym sa...

Tycker medierna är kassa oavsett vad det gäller för det mesta...

Anonym sa...

Nu vet jag inte vem hon är gift med men kan hon inte skilja sig från Svergie?

Anonym sa...

Jag känner mig ljum inför båda dessa händelser. Däremot blev jag intresserad av Portugals fotbollslag när jag fick se en bild av pojkarna när de klev av planet...ojojoj:-)