2008-06-08


Prognosen lovar +29 grader idag. Redan står det +22 utanför köksfönstret en plats som är skuggig och sval. Dottern och jag har packat kylväskan och ska snart cabba ner och bege oss till Tisarbadens camping. Där möter kompisar upp, både till henne och mig. Vi tar en dag på stranden.

Ynglingen är knappt vaken så han få stanna hemma och vakta katten. Visserligen behöver han lite sol på sina datorbleka armar men jag skulle aldrig tvinga med en 16 åring med sin mamma och hennes väninnor:-)

Solfin dag alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser skönt ut,men jag tycker det är för kallt, !
Tråkigt ang din mobil vi vill ju också ha färska bilder;)
Kram Monica

Pangbruden sa...

Kallt!! Det kortet är taget i Grekland för ett år sen och det var inte kallt:-) Inte idag heller btw.. närmre 24 grader i vattnet.. t o m jag var ute till knäna:-) Kram

Anonym sa...

i vattnet är det för kallt så klart hahaha ;)

Anonym sa...

Just precis