2008-06-06

Utmaning

Lotta utmanade mig i en stafettpinne som går ut på att man ska skriva det man lyckats med, det man misslyckats med, och det man låtsas om. Svårt, jag vill säga att lotta lyckades få till det på ett ytterst fyndig sätt i sin blogg. (Lottas bokblogg)

Jag har lyckats med så mycket i livet och misslyckats med än mer. Låtsas har jag gjort så många gånger att jag är innerligt trött på det:-) Det jag lyckats mest med är mina barn, otvivelaktigt. Mitt största misslyckande i livet vill jag inte längre tänka på och i den svängen finns även låtsas.

Igår lyckades jag äntligen ta mig i kragen och åka till "Almstedts blommor" och köpa lite växter att plantera på altanen. Jag misslyckades dock att få ner dom i sina krukor men jag låtsas att jag ska hinna med det idag:-)

Jag utmanar alla som är modiga nog att våga anta utmaningen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj det där var ett svårt ämne att skriva om men kanske kanske att jag antar utmaningen lite senare i min blogg.