2008-06-26

Gubbar

Vad gör man med gamla gubbar? Min biologiske far har köpt en ny mobiltelefon. Först ringde han på mobilen i går men eftersom jag klippte gräs iddes jag inte svara. Jag lyssnade på musik i den. När jag gick in för attt dricka vatten ringde det på den vanliga telefonen, den biologiske fadern.. jeeezzz.. Det han var så angelägen att berätta var att han köpt en ny mobil med kamera så nu kunde jag skicka sådana där bilder till honom. Jaha javisst sa jag.. ingen vits att förklara att han måste se till att få MMS inställningar först, han skulle iallfall inte begripa vad jag pratade om. Mycket riktigt han hade inte begripit ett dugg.

kl 24.00 inatt kommer det 6 st MMS med ca 5-10 minuters mellanrum, alla tomma..och jag blir väckt! Jag är inte nådig idag så för hans skull hoppas jag att han inte hör av sig.

Inte nog med det..armen värker igen.. jag blir galen...

5 kommentarer:

Unknown sa...

*skrattar* flåt men kan i te låta bli herregud va stolt han må väre hihihi ;)
Och han lär nog skämmas hela dagen ang mms i nattt !

Skriv ett kryptiskt meddelande till han *ler*

Armen det var ingen bra snart helg o snart semester!
Varför stäner du inte mobilen på natten-? *kram* Monica

Pangbruden sa...

Ingen normal eller vettig perosn smsar mig mitt på natten.. Jag behöver inte stänga av den:-)

Pangbruden sa...

Just det ska till företagshälsovården med armen för det här går inte längre...suck

Anonym sa...

Hahaha...din lilla pappa :) Ja, det låter precis som min. De e bra roligt med dom där farbröderna...

Puss Niinis

Pangbruden sa...

Nej Niinis han är inte ett dugg rolig..mest jobbig..:-/