2008-06-21

Beslutsångest eller?

Men bestäm dig då, ja vädret alltså. I flera dagar har vi haft blåsigt med sol och regn på samma gång. Det är som om vädret inte kan bestämma sig för hur det ska vara. Ska vi ha en kall och blåsig sommar, eller en regnig igen, eller kan vi få en soldränkt fin och varm sommar i år? Vad som helst går bra för min del, nja regn fick jag iofs nog av i Sunne förra året, men snälla vädret bestäm dig någon gång för detta börjar bli fånigt.

Jag är ambivalent av naturen men jag trodde inte naturen skulle vara som jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst tusan blåser det mer nu för tiden???

Anonym sa...

Visst blåser det mer nu förtiden, nästan lika mycket som det gjorde förr...

Buzan sa...

nu blir jag arg.. just idag då jag ska jobba verar det som om den där dj**vla solen bestämt sig för att skina. Jaja, det finns ju andra som kan få njuta då... som du! Hoppas du haft em najs midsommar.

kram