2008-06-10

Puss och grattis


Satt här och funderade på om jag återigen skulle utbrista i lovsång över min själs älskade, ännu en kärlekslitania där jag sjunger hans lov. Men nej.. vad jag tycker om honom vet ni ju redan. Min själs älskade och min bästa vän. Han jag kommer bli gammal med..förhoppningsvis.. Jodå även solen har fläckar tro inget annat men på det stora hela är han den bästa, för mig iallfall.

Hur som helst så är han min toyboy, jag är hela 5 månader äldre och det gör mig ju självklart 5 månader visare;-) 5 gånger vackrare och 5 gånger.... nu får ni välja själva:-)

Min toyboy fyller år idag! Puss och grattis älskling, (Om du läser det här)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så klart han läser så även jag passar på att gratulera! Hipp, hipp, hurra men jag besöker er ej personligen.

Pangbruden sa...

Du är ju iallafall min bästaste vän.. smäller något högre:-) Men jag sover hellre bredvid KP:-)

Anonym sa...

Man tackar och rodnar!

Anonym sa...

Ha! Min man är rena lammköttet jämfört med din KP: han är fyra ÅR yngre än jag;-)

Anonym sa...

Rodnar..Du? :-)

Nickedockans blogg sa...

Jag är glad för din skull min vän... hoppas ni får en härlig dag tillsammans och äter någon smaskig tårta eller så... kram

Anonym sa...

Jasså... du håller dig med "gamlingar"??? Min TOYBOY är född -69.. snacka om LAMMKÖTT! *SLafs*


Miamedgördeln

Pangbruden sa...

Bitte och mia.. ni måste vara riktiga pangisa ni:-)

Anonym sa...

grattis till KP ;) // hip hip hurra // Kram Monica

Anonym sa...

5 gånger vimsigare?

Anonym sa...

hälsa och graturera! Vi ses på torsdag... en annan gemensam bekant har dessutom namnsdag idag... han brukar också läsa här så grattis!

Anonym sa...

AHA.. bra du håller koll på almanackan, grattis även till dig du gemensamme bekant:-) 18 00 sharp!