2008-06-23

Om ni undrar

.. varför det inte kommer något inlägg så beror det på att jag har "häcken full" Vi har i stort sett packat hela Kumlakontoret och nu är jag återigen i Hallsberg för att avlsuta samtliga ekonomiska transaktioner.

Hur det gick med vår server som de hade tagit över två veckor för tidigt? Tja min underbara chef i Kumla ringde och sa med sin mildaste vänligaste röst att eftersom det var så lätt att släcka ner den borde det vara lika lätt att sätta igång den igen. :-)

Hon är fantastiskt bra på att säga sitt med den mjukaste av röster. Aldrig sockersöt eller slipprig bara mild och vänlig men ändå så förstår folk vad hon egentligen menar. Jag ska bli som hon, jag ska verkligen arbeta på att bli som hon:-) Tack o lov följer hon med till Hallsberg så vi ska campera ihop ett tag till. Jag ser fram emot hösten:-)

Knappt 7 arbetsdagar kvar innan semestern:-)

Inga kommentarer: