2008-06-26

Fakiren

Det är jag det. Jag har lånat en Indisk spikmatta av Bästaste vännen. Den är full av vassa små plastnubbar. En halvtimme om dagen och blodgenomströmingen i musklerna ökar samt att spikarna stimulerar vissa akupunkturpunkter. Det vore väl själva f-n om jag inte skulle bli av med värken i skuldern och armen nu;-)

Jag har provlegat och det gör inte ont, man belastar ju ryggen med ett jämt tryck och när man har riktigt ont är det skönt med lite "motsmärta". Efter en stund blev det alldeles varmt.

Det enda som saknas nu är en vit turban och en sån där flöjt, sen borde jag kunna vara fullfjädrad fakir minsann.

7 kommentarer:

Anonym sa...

underbara amie! Lycka till med fakirandet - låter skönt! kram från trött men speedad V som borde natta och sova men som haft sena gäster och behöver egentid innan sänggående (vilken roman du fick till kommentar va?)

Anonym sa...

Ingen dålig kommentar.. Underbar minsnn;-) Tack min vän

Anonym sa...

Jösses, verkar göra jätteont att lägga sig ner på den... eller ?

Anonym sa...

Frippo: ont ska med ontfördrivas.. inte är det skönt men det gör gott.

Anonym sa...

Spännade hur du och KP skulle mumsa på en sån matta..... Förena nytta med nöjje... eller???

Mia

Anonym sa...

Fakir..... Ormen saknas min vän!!! Det ska komma upp en orm ur en korg när du spelar på flöjten. jag kan ordna en korg också....

Anonym sa...

Orm fixar jag själv...;-) Mia.. Han är ingen lättviktare KP så jag avstår nog;-)