2008-06-30

Nervpåverkan

Japp så kallade sjukgymnasten min värk. Nervpåverkan. Enligt honom, en ung lite godsak, ligger nerverna i kläm i nacken och det i sin tur skapar mina smärtor. Det skapar troligen även mina skytteproblem. Jag känner ju ibland att jag inte orkar hålla i som jag bör och det beror på nervpåverkan.

Han ryckte och drog i nacken och för stunden blev det väl lite bra, men långt ifrån så bra som det blir av att ligga på spikmattan. Jag har nog ett indiskt förflutet.

Spikmatta det är grejen det!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jaa banan i lima var riktigt svår , och det var väl tur det så man fick sig en riktig utmaning innan SM :D Men jag tycker att banan i finnskoga såg riktigt rolig ut när man ser dina bilder :)

Anonym sa...

Den i Finnskoga var jätterolig! Årets roligaste, svår den med men så omväxlande och klurig. Ses i skåne, håll i! Bortsett från sonen håller jag tummarna för er Älvdalingar i juniorklassen!

Anonym sa...

Har du provat akupunktur? Det brukar hjälpa mot det mesta!

Anonym sa...

inte mot punkteringar!

Anonym sa...

Jag har ju en spikmatta!

Anonym sa...

Hoppas att värken försvinner snart!! Jag tror att du behöver semester från alla Pikkadoller???? Eller??
KRAM på dig

Mia