2008-06-22

Nytt stalltips

Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig och jag är nog tvungen att göra det. Jag hävdar fortfarande att en outsider vinner fotbolls EM men jag drar tillbaka mitt tips om att det blir Turkiet. Jag såg matchen igår och satt här och hejade förgäves på de orangea lejonen. Man ack inte en suck hade de mot den Ryska armadan. Men visst spelade dom fin fotboll ryssarna. Jag är inte särskilt kunnig men t o m jag kan se att dom spelar briljant. Framåt där dom aldrig tycks ge upp. Ett roligt "in med bollen i mål" spel, och försvaret är ju som en ogenomtränglig mur. Bra, rolig fotboll helt enkelt. Jag skulle inte vilja påstå att jag hejar på dom men jag är imponerad.

Det verkar vara Rysslands år. Först vinner dom hockey VM därefter schlagerfestivalen och efter gårddagens match är dom mitt hetaste stalltips som EM segrare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dom var grymma igår. Plötsligt kommer Sveriges förlust i en helt annan dager.

Lotta sa...

Håller av gammal vana alltid på Holland, men mot slutet igår kunde jag inte låta bli att glädjas med ryssarna. Rolig fotboll och en rolig seger!