2009-02-26

Varför klaga?

Torsdagslunchen piggade upp mig minsann.

Startade med en zucchinifritata med parmaskinka som åtföljdes av en hederlig gammal svensk biffstek med lök.

Avstod Gösen eftersom jag har frysen full av denna delikata fisk andra betalar 199:- kilot för:-)

Var även duktig nog att avstå chokladmoussen till dessert. Avslutade istället den heliga torsdagslunchen med ett litet bokinköp på rean.

Solen skiner och jag har en ny bok i väskan.

Till på köpet är alla så snälla och gulliga här så..

.. varför klaga?

:-)

4 kommentarer:

Monica sa...

höres gott ut !
Magnus älskar gös!!

Monica sa...

du??? menar du att Karlstad soffan er skit? varför ?

Anonym sa...

Is da shit.. betyder att man gillar något:-)

Du får väl komma hit ngn gång så ska jag skicka med en filé

Monica sa...

hade jag ingen aning om haha ;) tack tack ble lite orolig där!
Jag o malla ska komma måste bara vänta in henne lite