2009-02-18

Morgontankar

Det är nog "the end" för SAAB nu och varför inte. Ska vi skattebetalare i Sverige rädda ett amerikanskt bolag för att USA misskött sin ekonomi under lång tid?

Men visst kan mitt hjärta blöda för alla anställda, likväl som det blöder för alla andra som drabbats hårt av denna finanskris, vars ursprung till stor del kan hänföras USA.

Foppa då, troligen är det väl "The end" där med. Jag säger som Salming, ge dig nu! Det är inte värt att kämpa längre. Du har, precis som Elofsson en gång tiden, gjort allt som står i din makt. Kroppen vill inte mer.

Men Helena Jonsson, den flickan är på väg upp. Vi ska försöka fixa TV här på jobbet idag och sen ska eders Pangbrud knappa in "tjänsteärende" med gott samvete på telefonen:-)

Nu över till något helt annat, dvs dagens allmäna upprop:

Lena min vän, var är din blogg???

Syster Yster, kom och hälsa på en kväll!!! Längtar!

Fru T, ska jag kalla dig för Fru R nu? :-) Du och Linda blir ett farligt lag i år heja!

Med dessa funderingar startar jag arbetsdagen i minus 8 grader och med röd kofta.

Önskar er den bästa av dagar

6 kommentarer:

Anonym sa...

Visstja, det är ju skidor.....
Kanske man ska knappa in Webbtv....

Hoppas allt är bra med dig bruttan.

Miasomintejobbarihjälsig

Pangbruden sa...

Två själar en tanke.. jag skrev just på din blogg:-)

Anonym sa...

Ja du pangis ...... har ju inte tänkt på att klubbytet får konsekvenser för namnet :-) Jag tror vi behåller T, jag bor ju i T-berga.

Det ska bli så kul att tävla i lag med Linda :-) Lite nya utmaningar känns helt rätt.

Ha det gott!

Anonym sa...

ok då kör vi på Fru T:-)

Monica sa...

jag undrar också vart Lena tog vägen...

Pangbruden sa...

Monica vi får göra ett allmänt upprop!!! LEEEEENNNAAAA kom tillbaka!