2009-02-02

Nöjd? Jag? Vid 44 års ålder??

Min bloggis Monica har utmanat mig till att lista tre saker med min kropp som jag är nöjd med. Tre saker!!

Jag är 44 år hur i hela fridens namn ska jag kunna ha tre saker med min kropp som jag är nöjd med??

Gäddhänget?

Apelsinhuden?

Hängarslet eller liknelsen vid ett hängbuksvin??

Eller ska jag ta mina gröna ögon, mitt tjocka hår och det faktum att jag aldrig behövt raka mig på benen? Det finns inget att raka bort helt enkelt:-)

Hmmm tål att tänkas på det här

17 kommentarer:

Monica sa...

hahaha va kul du är;)

Anonym sa...

Ha ha, tror du är en aning hård mot dig själv Pangis!

Anonym sa...

Tack Mattias:-)

Anonym sa...

hej pangbruden..
du e utmanad.. dock ej i duell med vapen ;) utan i skrivning om sig själv!! :)

Anonym sa...

Pezze: Men var??

Anonym sa...

Jag har heller aldrig behöver raka benen. Eller... det beror kanske på att jag gillar mina håriga ben.

Anonym sa...

JAG kan lista dom!!
FAST vi aldrig träffats

1, Glad, vackra snälla ögon
2, En rumpa som vilken 44-åring som helst skulle vara nöjd med!
3, Huvudet, som alltid har kloka ord att strö över oss alla andra bloggare

Miasomtycktedetvarskitlätt!!

Pangbruden sa...

Mia: Vill du gifta dig med mig? :-)

Anonym sa...

I do!

;o)
MEN... bara om jag får sjunga i kyrkan!!

MiasomtydligensnartärgiftIGEN!

Pangbruden sa...

Du får sjunga hela tiden i kyrkan om du vill!!! Vart ska vi bo någonstans?

Anonym sa...

Jag tror Kärleken och KP vill att vi bor på samma sätt som nu...

Sen kan vi ju åka iväg på små Kärleksweekends, du med pickadollen och jag tar med mig.... ehhh.... mitt glada humör

Miasomskahabrudbukett

Pangbruden sa...

Bra iniativ.. Klart du ska ha bukett! Jag kan hålla tal!

Anonym sa...

Ska vi bjuda in Bloggvännerna?? Bara

MiasomskahetaPangisiefternamn!

Pangbruden sa...

Självklart.. dom ska väl vittna!

Den allvetande brädhögen sa...

*bryter tystnaden, för jag inser att jag kan skriva ett tjatigt inlägg*
Om ni har säckhoppning är jag med som vittne ;-)...

Pangbruden sa...

Stina: ÄNTLIGEN!!!!! Självfallet ska vi hoppa säck!

Malte sa...

Jag trodde säckarna var till för annat.