2009-02-09

I valet och kvalet

Ska jag ringa frakturmottagningen eller inte. Åtminstone sjukvårdsrådgivningen.

Eller ska jag gå på möte?

Inatt har jag haft ont, mått illa och haft frossa. Hela handen gör inte ont och den är knappt svullen men på en punkt där tummen och handleden möts värker det så illa att om jag kommer emot den får jag svimmningskänslor.

Lilla handen fick sova på en egen kudde inatt medans jag försökte värja mig mot självvärken.

Drullputte är väl det ord jag kommer att tänka på.

11 kommentarer:

sofie sa...

Ring och kolla upp det.Kram

Anonym sa...

Fråga inte! Ring doktorn o skit i mötet. Hur ska det annars gå med skyttesäsongen? Puss

Flunkbuster sa...

Bums iväg till farbror doktor´n!

Anonym sa...

Ring doktorn omedbart, vi måste veta om du får åka skidor!!
Jag kollar efter en spark så vi kan frakta ner dig till backen om det är illa. Du får sitta där och grilla korv och dricka gluwein

Pangbruden sa...

Skytte och skidsäsongen måste komma först.. ni har rätt mina raringar!

sofie sa...

Hoppas att vi får veta hur det har gått för dig hos läkaren.Kram

Anonym sa...

MEN...... hur många kommentarer har du inte fått för att du är så KLOK, bla bla bla............
TA DIG TILL DOKTORN, kvinna!!
Bums!


Miasombryrsigom

Anonym sa...

Doktorn säger, vis av egen erfarenhet från lillfingerbrott.
Ring frakturmottagningen.

Pangbruden sa...

Jag tänkte just på dig Doc..

Malte sa...

Fråga om du kan få handleden stelopererad, det skulle ju hjälpa skyttet! ;o)

Anonym sa...

Malte.. Bra idé:-)