2009-02-01

Tävlat? Jag? Tror ni det:-)

Den nya C pangen visade sig vara riktigt bra, trots att jag "gav bort" två träff till sonen så sköt jag såpass stabilt att jag är klar för SM 2010. Alltid något.

Vad jag däremot sysslade med i B och A vet jag inte. Eller jo det gör jag. För det första var det svårt idag, små figurer som stod på över maxavstånd, riktigt korta skjuttider 8-10 s i B och nästan inga stationer med stödhand i A.

Säger det er något?? Nej tänkte väl det:-) Det var svårt helt enkelt och när det gäller A skyttet är jag fortfarande Rookie. Jag sköt riktigt bra i 6 stationer men sen tappade jag allt på de två sista som var allt för svåra för mig. Även de garvade A skyttarna tappade massor där.

I B fick jag grannens hylsor på handen hela tiden, det bränns ganska ordentligt. Jag hade full sjå att värja mig och då träffar man inte.

En lång dag som föregicks av ännu en natt med allt för lite sömn..

I natt är det någon som ska sova djupt.

8 kommentarer:

Malte sa...

Jag ska också sova ordentligt inatt. Jag har tagit kompledigt imorgon så jag kan ta sovmorgon.

sofie sa...

Grattis till smet kram.

Anonym sa...

Snyggt skjutet idag! Vi fegade ur i sista sekunden. Men det var jätteskönt med en ledig dag hemma innan KS drar tillbaks till Norge. Våran gäddkväll tog nog värre än jag trodde;-)

Pangbruden sa...

Jag förstår det.. min ork tog slut efter ett varv:-) Skönt att det fungerade i c igen..

Monica sa...

kommer du på tv då? ;)

Pangbruden sa...

Hardly...

Malte sa...

Kolla denna: http://www.youtube.com/watch?v=DUOx5CgLfhA

Pangbruden sa...

J-ar vilken rekyl det är.. men jag hade bra "takt" i skjutningen. Kul