2009-02-23

Matmanad

Ok mina vänner här kommer en utmaning av det lite matigare slaget. Kattis som utmanade mig har listat 5 rätter hon inte gillar, jag svarar på om jag fixar dom och listar sen 5 rätter jag inte klarar av. Anledningen behöver man icke förtälja

Sen utmanar jag dig att göra samma sak:-) Jo just dig, du som läser här och nu.

Fram med det bara tål du mina ickegoda rätter och vad är det du själv aldrig skulle stoppa i munnen

Kattis Klarar sig utan:
ROTMOS Det gillar dock jag
GRÖNA ÄRTOR Nope är allergisk
ISTERBAND Jo men Kattis det som är så gott
LEVER Nej inte jag heller men jag kan äta det
INÄLVSMAT Ryyser vid bara tanken

Pangis äter inte gärna eller aldrig

BÖNOR
NJURE
HAGGIS (För den som undrar är det fårmage fylld med korngryn)
STEKT STRÖMMING
REDD SOMMARSOPPA (Det kväljer mig verkligen)

Nå vad säger ni om det mina vänner?

Inga kommentarer: