2009-02-22

Knäppaste utmaningen i "stada"

Majsan bjöd på en tillräckligt knäpp utmaning för att jag skulle anta den. Utmaningar ska vara lite knäppa och klurig sådär.

Enjoy mina vänner

Regler:
Det här är svårare än du tror! (Sure)
Kopiera detta och radera mina svar.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om andra personer ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du? Pangis
2. Ett ord på fyra bokstäver: Puss
3. Flicknamn: Pia
4. Pojknamn: Per
5. Yrke: Präst
6. Färg: Prun (Finsk stavning)
7. Klädesplagg: Pjukk (på fötterna)
8. Mat: Pannkaka blir det av allt
9. Sak i badrummet: Parfym
10. Plats/stad: Pite.. där finns både palt och havsbad
11. En orsak att vara sen: Polisen (som bötfäller en för fortkörning)
12. Något man skriker: Please, please, please;-)
13. Film: Postmannen ringer alltid två gånger
14. Något man dricker: Portvin
15. Band: Police (Sting i huvudrollen)
16. Djur: Pussur (Katten Gustav i Norge)
17. Gatunamn: Pangisvägen 11
18. Bil: Peugeot
19. Sång: Please release me
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Pöka, vad annars:-) Men visst man kan spela pingis också

Ta den om ni kan mina vänner

5 kommentarer:

sofie sa...

Jag kan ju inte göra den här utmaningen för den är redan svår löst för min del.Jag heter ju sofie.Blev vist diskad på en gång.:-)

Anonym sa...

Hahaha! Prun,pöka & palt tror jag skarattar ihjäl mig :).
Ewa

Majsanochmalla sa...

Du e bäst...pökis...nej jag menar pangisen...dina svar e toppen pra!!!

Anonym sa...

I knöööw:-)

Anonym sa...

Määäää.... du var ju rolig... Jag vågade inte annat än att vara seriös... fan vad präktig mitt svar blev i jämförelse med dina.. KRam på dig

Miasomärmätt