2009-02-04

Denna dagen, hur ska det bli?

Den här dagen var tänkt att bli en bra dag. Ni vet det är ju onsdag och ikväll hoppas jag att Anne Boelyn äntligen blir av med huvudet. Jag har väntat med spänning i flera veckor nu.

Jag fick äntligen sova gott och länge en natt också. Till slut tar väl sömnbristen vid och man såsar rakt ner i ett ljuvligt komaliknande tillstånd.

Tyvärr har jag nog legat lite allt för djupt då jag vaknade med nackspärr. Snuvig är jag också och halsen som var hes igår börjar göra sig tillkänna.

Hmm nacke, snuva och hals?? Måtte det inte vara influensa för det har jag inte tid med. Eller lust för den delen.

Till på köpet har jag glömt mina glasögon vilket kommer att resultera i, att innan dagen är tillända, har Eders Pangbruden en sprängande huvudvärk.

Tur att man har en KP som skickar kärlekssms på morgonen.

4 kommentarer:

sofie sa...

Hoppas att du slipper infensan den är inget att leka med,synd att du glömde glasögonen hemma.Kram

Anonym sa...

OM KP skickar kärleks-sms så skickar jag en energiKRAM från Gävle.

Nån flunsa, det vill vi inte ha, så hoppa över det....

KRAM till dig

Miasompromeneratpåmorgonen

Malte sa...

Sömn är det bästa botemedlet. Jag hoppas att du får rikligt av den varan inatt.

Anonym sa...

Nej det blir en sen kväll här.. Tudors lockar:-)