2009-02-10

Uppgivenhet

Uppgivet konstaterar jag mitt andra vapenfel på A varvet i helgen. Det här kostade mig 5 träff:-(

Man får ha ett vapenfel sen får man skjuta om en gång. Inte mer. Vid det här tillfället har jag haft problem med att lilla raringen inte ville kasta ut hylsorna och jag har en omskjutning. Efter ett skott händer samma sak igen! Jag hinner göra mantelrörelse men det är försent. Det går inte att skjuta så fort i A och tro att man träffar. Min tid var ute och man riktigt ser så uppgivet jag tittar på skjutledaren.

Efter lite rundsmörjning fungerade det perfekt igen. Men det var så dags.

Hör ni hur det låter Kaaa boom;-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte du såg så koncentrerad ut.Kan inte riktigt se din min när du sänker vapnet.Jag tycker att du bäst iaf!!
Kram lena.

Anonym sa...

Tack Lena min vän .. koncentrerad ja.. men efteråt var jag uppgiven.. Men sån är sporten:-) Jag fick ju vara filmstjärna:-) en Oscar kanske??

sofie sa...

Jag tyckte du såg ut som clint eastvod men jag såg att du vart besviken.Tror jag kallar dig för Clintan hädan efter.:-) Kram vännen.

Anonym sa...

Clintan var min stora idol:-)

Majsanochmalla sa...

Men Gud/run så cooool du ser ut!! Värsta balla bruden.. Jag vill också va så´n...

Pok

Mallaavisbralla

Anonym sa...

Jag vet.. jag är ju en pangbrud:-) POK

Anonym sa...

MM nu förstår jag skillnaden och hörde ka boomet ;)

Anonym sa...

Du skulle lätt ha platsat i Sopranos som bödel där Pangis ;)

Pangbruden sa...

Bödel??? Jo jo.. jag som knappt klarar av att slå ihjäl en spindel utan lyfter snällt ut dom.. skulle bli en bra bödel det:-)