2009-02-05

Torsdagslunch med tillbehör

Skit också jag glömde fresta er med en bild på dagens torsdagslunch. Jag får väl ursäkta mig med det trevliga sällskapet jag hade.

KP och två arbetskompisar till honom kom och lunchade med mig. Vi åt Schweizerschnitzel med rösti till varmrätt och friterad camembert eller limepannacotta till dessert.

Det mina vänner är vad man får betala när man får sitt avlopp fixat.

En god lunch med många skratt.

Samt lyxen att få varma blickar från sin själs älskade.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag gillade din sista mening, jag ska memorisera den :)

HAHA så sant, man får inte vara FÖR nyttig, gäller att ligga på +/- noll

Pangbruden sa...

Summan av lasterna ska vara konstant:-)

Den är värd att minnas.. av och till ibland:-)

Majsanochmalla sa...

Wow... Superlunch och suersällskap..

Det är du värd!

Pok

Mallasugidigfördetärduvärdbralla

Anonym sa...

Tack raring:-)

sofie sa...

Verkar vara väldigt gott du har ätit i dag.Kram