2009-02-20

Surt


Tänk att Sverige alltid vallar fel eller är förkylda så fort det blir ett VM! Det irriterar mig gränslöst!

Hmmpfff

Så fort KP kommer hem ska jag korka upp en flaska vitt för att dränka min surhet:-) Ett riktigt surt vitt vin, ni vet minus och minus blir ju plus:-)

Men jag lovar, det blir en lugn afton. Ska skjuta lite i morgon och då kan jag inte dricka dagen innan.

Under eftermiddagen har jag roat mig med att göra iordning några fina prispengekuvert till duktiga klubkamratar. Sammanlagt ska jag få dela ut närmre 3000 kronor och det bara på några tävlingar.. Just den delen av kassörsjobbet är det roligaste, man känner sig som jultomten för alla blir glada när dom får en extra slant.

Malte du har kuvert att vänta i morgon:-)

4 kommentarer:

Malte sa...

Då får man väl hanka sig ned till banan imorgon då. Snygg bild föresten!

Pangbruden sa...

Tack.. jag ser lagom glad ut:-) Lite hhmmpff sådär..

Anonym sa...

Håller med Malte, snygg bild!
*kram*
Ewa

Majsanochmalla sa...

Du är så snygg!!!

Malte.. Man får väl säga grattis..

Pok

Mallaharsvajpåmailenbralla