2009-02-22

Shoppingsöndag


Av alla saker man kan roa sig med en insnöad Söndag så valde vi shopping! Japp ni läser rätt, jag och KP har shoppat.

Vi började med Bauhaus mest för att jag var nyfiken på denna jättekoloss till butik som slagit upp portarna i anrika Öret. Men inte tilltalade den mig inte. Det mesta var dyrare än både Silvan och K-Rauta och den tillhandahöll mest badrumsinredningar eller plank. Ingetdera är något jag just nu vill ha så vi traskade ut med en tub lim.

Därefter startade stora prisshoppingen inför vår stora tävling som går av stapeln i mars. Ena fyndet efter det andra gjordes och för er som läser och kommer hit kan jag avslöja att årets prisbord blir minst lika delikat som tidigare år.

Nu slötittar vi på TV och läser omvartannat. Laddar inför morgondagen och arbetsveckan som startar med ännu en kostnad.

Det årliga tandläkarbesöket!

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

I LÖÖÖV Bauhaus... Vi är goa såta vänner sen gammalt..

Pok

MallaBauhausärberoendeframkallandebralla

Pangbruden sa...

Där skiljer vi oss åt raring:-)