2009-02-25

Sjunde bilden i sjunde mappen


Det är inte bara arbetslusten som for all världens väg, den tog med sig min energi också. Energi som jag så väl behöver. I kväll har Kp och jag monterat dotterns nya säng och förberett för morgondagens tvättmaskinsinstallering.

Nu ska jag roa mig med att inte visa sjätte bilden i sjätte mappen för den föreställde en ödla!!! Det var lite väl trist så jag satsar på det heliga talet sju istället och ger er sjunde bilden i sjunde mappen.

Och vad föreställer den om inte en bild från en skyttetävling:-) Finslipningen i Sysslebäck i somras. KP och klubbkompis JC är på väg mot en station. Vi hade en fin helg KP och jag. Tävling i dagarna två och minisemester i Sälen.

Fin kväll alla jag ska njuta av Mc Dreamy och Mc Steamy

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var en fin bild! Ska kolla hur det ser ut hos mig i sjunde mappen
Ewa